Monday, April 26, 2010

Ceramah




Lepas makan mee goreng mamak ummi ako masak, rase nak post something plak..haha...

Special thanks tu Kenit kat umah aku yg sibuk kacau aku nak melantak makanan tersebut. Anda telah membuatkan aku lebih menghargai makanan tersebut.(terasa cam orang Somalia plak)haha..

Ok la, satu malam tu ako dengar ceramah kat surau, tetiba tanpa aku duga, ade seorg pakcik ni angkat tangan minta kebenaran untuk bertanya soalan kat p'ceramah. Mula-mula nak t'gelak ade, pelik ade, tapi bile pikir2 blek ape silapnye pakcik tu?


aku tengok pakcik2 kat sekeliling aku tanpa segan silu ketawakan pakcik tadi. S**t betul! Ko tu pandai sangat ke nak ketawakan orang. Macam la ko tak tido mase p'ceramah b'ceramah kat depan. Bengang betul! haha.... Adakah masyarakat masa kini bagus sgt menilai orang? Wei, dont judge a book by it's cover ok? Ataupun aku yg terlalu kolot?

Malu la skit uncle2 sekalian. Aku taula korang rajin datang surau. Takpun you all sume dtg surau ni tunggu makan kot lepas ceramah? Haha.. Yela kan, dapat kuih dua keping sambil menikmati teh tarik percuma sambil mulut sibuk mengutuk orang lain. Sedarlah skit!



Kalau perkara ni berlarutan tak taula nak cakap ape kn? hopefully ade la one of the uncle bce post ni..Harap diorg sedar..haha..

ok la adios..