Sunday, November 20, 2011

No IC aku 111111-**-****.

Pergh, memang syok la kan ada no IC macam tu. Haha.


Dengar-dengar cerita, ramai yang ambil tarikh semalam 11/11/11 untuk nikah la, lahirkan anak la. Yela, tarikh cantik kn. Haha



Apape pon, semoga siapa yang kahwin pada hari itu perkahwinan mereka dicucuri dan dirahmati Allah. Semoga anak yang lahir semalam dah besar nanti jadi anak yang soleh dan solehah. =)


notakaki - 20-11-2011 style jugak. Haha.

5 comments:

mars mell-o said...

thanks singgah blog kita, came by to drop ya comment and follow ur blog too :)

Fabulous Me said...

Dpt plak num tgh die 11. Memang syiok le..

EG said...

Tau xpe. senang je sebut no ic. kih3

fierul said...

tpi mcm ta best je bila ramai yang guna nom 11.11.11 tuh .hehe :)

aRa ❤ aFiq™ said...

ta bole lahir an anak.. ta kawen g... tggu thun2 akan dtg la.. rncg leklok na amek trikh elok.. hehe