Sunday, December 25, 2011

Yo soy adicto.

           Maaf, gua ketagih. Sekarang gua antara kutu-kutu yang ketagih dengan benda ni. Gua tau gua sengaja cuba-cuba, lantas ketagih terus. Ah, kau nak cakap apapepon kau cakap la. Yang penting prinsip hidup gua masih dijalan yang benar. Menjadi hamba yang taat pada penciptanya.

           Gua tau, awek-awek dah mula pandang serong dekat gua lepas kantoi gua bawak sekotak dekat fakulti haritu. Gua tau hilangnya macho seorang lelaki bila dekat dalam poketnya ada kotak tu. Ahh, stress gua dibuatnya. Blushing terus muka gua masa kena perli. Tapi apa gua kisah. This is my life. Kah3. Gua tau, dulu teruk gua hentam member gua dalam entry ni. Haha. Padan muka lu.

         Sorila, gua ambil benda ni pon bukan sebab apa. Gua nak cergas setiap hari. Bila cergas, otak akan menjadi lebih pintar. (Harap-haraplah). Ni nak dekat final lagilah. Sekotak sehari tu biasa dah tu. Semoga gua akan sentiasa sihat dan cergas.





*
*
*
*
*
*
*














Yang ni lah gua tengah ketagih sekarang. Ape macam, cergas tak kalau tiap-tiap hari minum?


Lu orang pikir apa ha!?
Mohon bertenang.

7 comments:

Rye Skema said...

alalala comel nye shah minum susu coklat. hahaha XD

luqman said...

aku pon minum hari2 der.sedap kot.haha

EG said...

Rye: Siot betul comel. Kah3.

EG said...

Luqman: Dekat mesir orang minum Dutch lady ke susu kambing@unta?

missnadira said...

haha..xpe2..mmg bgus actually..rmai org blagak xmoh minum susu konon xcool..sok2 bile da tua baru nk complaint sakit tulang la ape..calcium deficient..

sy pun bbwk pg campus.tp sbb sy pmpuan so org xkate ape kot..lalala

yg coklat tu mmg sedap pun..nak2 kalau tgh sejuk kaw2...ngaaaaa...nak pegi beli.okebai.:P

EG said...

missnadira: lelaki pon kena jaga tulang tu. haha

era kecik said...

ingatkan ketagih apa tadi.. HEHE