Sunday, March 31, 2013

YNWA!



Malam tu indah macam malam-malam yang lain. Angin sepoi sepoi bahasa, udara tak segar sangat, bau asap motor kuat sangat. Gua yang lapar pun pergi ke kedai nak beli nasi lemak abang Hensem. Sampai je turn gua, lantas gua order.

"Nasi lemak ayam satu, nasi lebih ye," order gua sopan santun.

Maka, dia pun bungkuslah nasi lemak tu sopan santun jugak. Lepas nasi lemak siap dibungkus maka akan dituliskan harga pada bungkusan. Namun apa yang pelik pada malam tersebut Hensem tulis lama sangat. 2 baris pulak tu. Gua pun buat-buat cool capai nasi lemak yang dah siap tulis harga dan beratur dekat cashier nak bayar. Masa beratur tu gua pon baca la apebende yang Hensem tulis dekat nasi lemak gua ni. Mana la tau harga mahal, boleh gua kompelin cepat-cepat. Ada 2 ayat dekat bungkusan nasi lemak gua.

"RM 4.00"
"YNWA"

Alamak, gua baru perasan gua sarung jersi liverpool tadi. Gua pandang Hensem dan senyum-senyum ala-ala brotherhood sesama liverpool. Mana la tau ada rezeki dapat murah beli lain kali. Kahkahkah.


p/s: Brader ni kalau dia tahu gua ni budak menyu, gua tak boleh bayang apa reaksi dia.

3 comments:

Rye Skema said...

brader hensem kat dc tu eh? hahahaha

EG said...

Haah2.

aLi said...

kah3. seyes lawak. patut lain kali ko pakai pulak baju menyu tunjuk kat die.