Monday, September 5, 2011

Ok2, farewell 'sayang'.

Macam dulu2 gak, ada je orang tak suka, ada je orang kritik. Tapi ada gak orang rasa sweet je bila kita bersama. Awww...

Pengalaman kita harungi bersama sepanjang 6 bulan ni:

Kena kacau dengan anjing waktu ukur jalan.


Tidur sekatil, sebantal.


Buka puasa kat hotel.


Pusing2 Malaya ni.


Kerja yang membebankan kepala. Nasib awak tak gugur kan? Hehe.


Ok2, aku macam dulu gak, stress, down giler lepas kau xde. Boleh baca entri ini. KLIK DISINI.
Tapi kali ni lama sikit kita bersama. Hahaha.

-Sayonara-

Any comment? Hahaha.


p/s: Aku tak nangis ok masa potong rambut!
     Doakan aku berjaya dalam pengajian Ijazah aku. Amin.=)

1 comment:

dzafira said...

Bagi aku, lelaki hensem bila rambut pendek. Contoh macam Farid Kamil. Bila dia rambut pendek, aku suka sangat tengok dia berlakon. Contoh macam cerita Apa Kata Hati. Tapi bila tengok dia dlm cerita Semerah Cinta Stilleto hmmmmmm tak lalu... haha