Tuesday, July 19, 2011

Perangai manusia yang pelik2.


Masa cuti sekolah waktu aku form 5, aku tertengok rancangan ni kat ESPN. 
Lantas otak aku segera berfikir : Apakah ini dikira sukan?
Aku pun tak faham. Kenapa pembaziran perlu ada. Ramai lagi rakyat Afrika yang kelaparan.
Orang kat sini plak bergelak tawa tengok pelahap-pelahap ni dengan gelojohnya tengah makan.  

Pertandingan MELAHAP Hot Dog. Gelojoh gila beb!


Untuk pengetahuan semua KOBAYASHI ni memang legend pun. Sokmo dah dia menang contest ni.
So, dia dipanggil bagi mewakili manusia untuk melawan dengan.....


Man VS Binatang

Tak sakit ke bang makan macam tu?
Entahla. aku pun tak faham. Sigh.

Berita Tergempar: Baru-baru ini, gua dapat tau yang Neil Armstrong bukan sahaja orang pertama jejak kaki ke bulan malah orang pertama jumpa Transformers!!! Gua tak sangka dia sangat Legend.

Rajin-rajin la ajak kengkawan follow blog aku. Trimas!

No comments: